Kontakta oss

Här hittar du kontaktuppgifter till vår kundservice, öppettider, information om akut felanmälan samt adresser till våra kontor.

Kundservice

Vi på kundservice svarar gärna på dina frågor om anslutning, fakturor, avgifter, förbrukning, hämtningsdagar, flyttning, bredbandsutbyggnad med mera.

Telefonnummer: 011-15 15 50 (knappval)
Fax: 011-15 36 98

Telefontid helgfria vardagar
Måndag till fredag 08.00–12.00.
Akut felanmälan dygnet runt.

Besöksadress: Lindövägen 5B, Norrköping

E-post: kundservice@norrkopingvattenavfall.se







Läs mer om hur vi hanterar personuppgifter enligt GDPR

Norrköping Vatten och Avfall AB

Telefonnummer: 011-15 36 00 (växel)
Fax: 011-15 36 98
Besöksadress: Lindövägen 5B
Postadress: Box 85, 601 02 Norrköping

Slottshagens reningsverk

Besöksadress: Kommendantvägen, Norrköping

Borgs vattenverk

Besöksadress: Vattenverksvägen 32, Norrköping

Akut felanmälan

Vid akut vattenläcka, akut avloppsläcka eller akut slamtömning, kontakta akut felanmälan.

Telefonnummer: 011-15 15 50 (knappval). Vi svarar dygnet runt.

Kontakta en rörentreprenör om det är fel på ledningarna i ditt hus eller på din tomt. Se gula sidorna i telefonkatalogen för kontaktuppgifter till en rörentreprenör.

Är du befintlig fiberkund och vill felanmäla ett avbrott eller annat fel med din tv-, internet- eller telefonanslutning, vänligen kontakta din tjänsteleverantör. Din tjänsteleverantör är det bolag som du betalar fakturan till för dina tv-, internet- eller telefontjänster.

Försäkringsärenden (vid källaröversvämningar)

Telefonnummer till handläggare: 011-15 15 18

Dela sidan: