Kontakta oss

Här hittar du kontaktuppgifter till vår kundserviceenheter, öppettider, information om akut felanmälan samt adresser till våra kontor.

Kundservice vatten, avlopp och avfall

Vi på kundservice svarar gärna på dina frågor om anslutning, fakturor, avgifter, förbrukning, hämtningsdagar och flyttning med mera.

Telefonnummer: 011-15 15 50 (knappval)
Fax: 011-15 36 98

Telefontid helgfria vardagar
Måndag, tisdag och torsdag 08.00–16.00, lunchstängt 12.00–13.00
Onsdag och fredag 10.00–16.00, lunchstängt 12.00–13.00
Akut felanmälan dygnet runt.

Besöksadress: Lindövägen 5B, Norrköping

E-post: kundservice@norrkopingvattenavfall.se

Kundservice bredband

Har du frågor om vår planerade bredbandsutbyggnad, avtal, bidrag, grävning med mera, kontakta vår bredbandsenhet.

Telefonnummer: 011-15 35 50

Telefontid helgfria vardagar
måndag, tisdag, torsdag, fredag 09.00-12.00
Onsdag 10.00–12.00

Besöksadress: Lindövägen 5B, Norrköping

E-post: bredband@norrkoping.se

Är du befintlig fiberkund och vill felanmäla ett avbrott eller annat fel med din tv-, internet- eller telefonanslutning, vänligen kontakta din tjänsteleverantör. Din tjänsteleverantör är det bolag som du betalar fakturan till för dina tv-, internet- eller telefontjänster.

Norrköping Vatten och Avfall AB

Telefonnummer: 011-15 36 00 (växel)
Fax: 011-15 36 98
Besöksadress: Lindövägen 5B
Postadress: Box 85, 601 02 Norrköping

Slottshagens reningsverk

Besöksadress: Kommendantvägen, Norrköping

Borgs vattenverk

Besöksadress: Vattenverksvägen 32, Norrköping

Akut felanmälan

Vid akut vattenläcka, akut avloppsläcka eller akut slamtömning, kontakta akut felanmälan.

Telefonnummer: 011-15 15 50 (knappval). Vi svarar dygnet runt.

Kontakta en rörentreprenör om det är fel på ledningarna i ditt hus eller på din tomt. Se gula sidorna i telefonkatalogen för kontaktuppgifter till en rörentreprenör.

Försäkringsärenden (vid källaröversvämningar)

Telefonnummer till handläggare: 011-15 36 91

Dela sidan: